منتدى شباب TOP لتكنولجيا المعلومات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
تصويت
المواضيع الأخيرة
» مادة علمية كافية لخوض اختبار icdl
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 10, 2012 3:57 pm من طرف راعية الصفرا

» ccna 640-802
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالسبت فبراير 25, 2012 4:03 pm من طرف ali_elrashedy

» شركة ايكونزللتسويق والدعاية والاعلان
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 15, 2011 8:38 pm من طرف sabryna

» شركة ايكونزللتسويق والدعاية والاعلان
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 15, 2011 8:37 pm من طرف sabryna

» شركة ايكونز للتسويق الالكتروني
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالسبت أغسطس 20, 2011 11:01 pm من طرف sabryna

» منحة "مشروع تعلم" المجانية
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالخميس ديسمبر 09, 2010 12:21 am من طرف sabryna

» مفاجأة نهر الحياة يوم 19 أكتوبر الساعة 5 مساءً
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 7:35 pm من طرف مرفت نهر الحياه

» عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 7:30 pm من طرف مرفت نهر الحياه

» كل سنه وانتم بخير
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 5:54 pm من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك I_vote_rcapعايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك I_voting_barعايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك I_vote_lcap 
مرفت نهر الحياه
عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك I_vote_rcapعايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك I_voting_barعايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك I_vote_lcap 
رحاب الطحان.
sabryna
elmalkylight9
ali_elrashedy
راعية الصفرا
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك

كاتب الموضوعرسالة
مرفت نهر الحياه

مرفت نهر الحياه

المساهمات : 22

عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Empty
مُساهمةموضوع: عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك   عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 7:30 pm

تقدم جمعية نهر الحياة للتنمية الانسانية والمجتمعية

ندوة بعنوان
كتابة السيرة الذاتية c.v
للطلاب والخريجين
للمحاضر
م/ اسامه الجوادى
رئيس فريق معاً للاستثمار في الموارد البشرية (ساقية الصاوى)

الخميس 30/10/2008

الساعة 5 مساءاً

مركز سوزان الاستكشافى بالعاشر من رمضان

رسم الاشتراك :

5 جنيهات للفرد

للحجز والاستعلام

جمعية نهر الحياة : تأسيس دار ايتام - مركز استشارات نفسية وأسرية – القوافل الطبية – المعارض (جديد ومستعمل ) الدورات التدريبية والندوات
–تحفيظ القران الكريم.

عنوان الجمعية:المجاورة الثانية- فيلا رحمة 93/6

ت:015363606 – 0120479875 – 0112626739

[/b][/center]

عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-