منتدى شباب TOP لتكنولجيا المعلومات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
تصويت
المواضيع الأخيرة
» مادة علمية كافية لخوض اختبار icdl
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 10, 2012 3:57 pm من طرف راعية الصفرا

» ccna 640-802
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالسبت فبراير 25, 2012 4:03 pm من طرف ali_elrashedy

» شركة ايكونزللتسويق والدعاية والاعلان
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالخميس سبتمبر 15, 2011 8:38 pm من طرف sabryna

» شركة ايكونزللتسويق والدعاية والاعلان
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالخميس سبتمبر 15, 2011 8:37 pm من طرف sabryna

» شركة ايكونز للتسويق الالكتروني
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالسبت أغسطس 20, 2011 11:01 pm من طرف sabryna

» منحة "مشروع تعلم" المجانية
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالخميس ديسمبر 09, 2010 12:21 am من طرف sabryna

» مفاجأة نهر الحياة يوم 19 أكتوبر الساعة 5 مساءً
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 7:35 pm من طرف مرفت نهر الحياه

» عايز تتعلم ازاى تعمل cv خليك مع نهر الحياه وهى تعرفك
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 22, 2008 7:30 pm من طرف مرفت نهر الحياه

» كل سنه وانتم بخير
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 5:54 pm من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو I_vote_rcapسؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو I_voting_barسؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو I_vote_lcap 
مرفت نهر الحياه
سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو I_vote_rcapسؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو I_voting_barسؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو I_vote_lcap 
رحاب الطحان.
sabryna
elmalkylight9
ali_elrashedy
راعية الصفرا
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 103

سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Empty
مُساهمةموضوع: سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو   سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 6:31 pm

[السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،، ممكن سؤال واحد لبنات ؟ ليه بعض البنات بيلبسوا ملابس غير محتشمة وبينوا مفاتن جسمهم ليه بيعملوا كده حرااااام عليهم وتمشى فى الشارع بملابس خليعة واما شاب يعاكسها تعمل نفسها محترمة ادام انتى محترمة ليه بيلبسوا كده ماأنتى بتقولى ياشباب عاكسونى وبعض البنات تقول انا بلبس كده حسب المجتمع والمدينة اللى انا عايشة فيها وعايز اعرف سؤال مهم جدااااااااا>>>>>>> ازاى الاهل بيسيبوا بناتهم يلبسوا كده الاب راح فين والام راحت فين الام والاخوات والله فى امهات بتقول علشان البنت تتجوز بسرعة يعنى بالله عليكى انتى كده شايفة انه كده هتتجوز ولو افترضنا انها فعلا واحد شافها وحبها والله مابيحبها علشانها وبحلف بالله انما بيحبها حب جسمانى عايز ياخد حاجة معينة وبعدها يدور على غيرك والتحرش الجنسى زاد قوى بسبب لبس بعض البنات الغير محتشمات الاهل مش عارف بيسبوها ازاى واعطوها حريتها واللى هى عايزاه تعمله طيب مالبنت شايفة ان اهلها سايبنها على حريتها ومش سألين فيها من حقها تعمل اللى عايزاه وتتجوز عرفى مش لاقية اهتمام من اهلها ولو لها اخ ازاى يسب اخته كده>>> طيب حط نفسك فى موقف كده تخيل انك ماشى انت وواحد صاحبك فى الشارع وصاحبك ده ماشفش اختك قبل كده واختك ماشية فى الشارع مبينة مفاتن جسمها وصاحبك ده عاكسها ايه هيكون رد فعلك؟ والله الاهل اذا كان عرفين ربنا وبيصلوا وبيصوموا وبيعبدوا ربنا وبنتهم سايبنها بالمنظر ده والله ربنا ماهيباركلهم >>>>> تعرفوا يابنات ان الشاب مننا لما يجى يحب بيدور على واحدة محترمة تصون كرامته ومحتشمة ويغير عليها لكن تخيلى شاب يمشى مع واحدة غير محتشمة والله هو مش بيحبها هو عايز يفرج عليها الناس ومش بيغير عليها لانه لو كان بيحبها كان قالها البسى محتشم لكن هو عايزها تبين مفاتنها علشان الناس تشوفها وتقول شوفوا الولد ده ماشى مع واحدة تهبل وهى ساذجة مش فاهمة انه ماشى بيها فرجة للناس >>>>> فيه مثل بيقول من يتزوج امرأة من اجل جمالها ومفاتنها كمن يطلى بيت لطلاءه من الخارج يعنى الواحد لما يدهن بيته من الخراج بيعملوا ليه علشان الناس تتفرج على البيت ده بالظبط المثال على بعض البنات اتقى ربنا احنا جايين الدنيا دى ضيوف وماشيين تانى مش نازلين علشان تلبسى وتعملى ميك اب وتتزينى للشباب اتقى ربنا واستغفريه ارجعى للحجاب >>> قال رسول الله صلى الله عليه وسلم( نساء كاسيات عاريات مميلات مائلات رؤوسهن كأسنمة البخت المائلة لايدخلن الجنة ولا يجدن ريحا وان ريحها على مسيرة كذا وكذا) صدق رسول الله
https://shababtop.ahlamontada.net
مرفت نهر الحياه

مرفت نهر الحياه

المساهمات : 22

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو   سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 11:41 pm

السلام عليكم
الحقيقى ان الموضوع دا موجود من زمان هو مش من زمان قوى بس نقول انتشر كدا من سنتين البنات دلوقتى لبسين وللاسف حقيقى للاسف الحجاب على البدى والجيب المجسم ودا مش بس فى المدينه يعنى مش فى القاهرة وبس وموجود كمان فى الاقاليم تخيل حتى بنات الفلاحين بيلبسوا البدى كدا على طول كان الاول بيكون فوقه جاكيت ولا حاجه (ان اقصد ان الفلاح دا المفروض انه اكتر واحد حمش كدا لكن ... ) خساره والمؤسف كمان ان محلات مصر كلها مفهاش لبس يناسب واحدة محجبه No No No أكبر خطر حقيقى ان البنات دى مش مكسوفه ازاى من اللى لبسينه انا مش عرفه وعلى فكرة مش الشباب بس اللى بتفرجوا على البنات دول لا واحنا كمان بنات زيهم وبيلفتوا نظرنا معلش طولت عليكوا اخر حاجه احب اقولها ان الام هى المسئوله عن الموضوع دا هى اللى تقول لبنتها البسى ومتلبسيش عموما اقول للامهات هتتحسبوا على بناتكم فخلوا بالكم
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 103

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو   سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو Icon_minitimeالأحد سبتمبر 21, 2008 12:54 am

بارك الله فيك يا مرفت انت بجد ونعم المراءه المسلمه التى يتمنها كل رجل وبعدين انا عايز اقول حاجه هى البنت اللى كده فكرها فى راجل بجد فى زره رجوله هيردا يجوزها اصلا دى كده عايز تتجوز(.........) ولا ايه
https://shababtop.ahlamontada.net

سؤال مهم لكل بنت او امراءه ياريت تردو
صفحة 1 من اصل 1